Учнівське самоврядування онлайн: як виходить в нас
Цитата з Гість від 15 Лютого, 2021, 1:04 pmНаталія Дементьєва,
координатор парламенту дітей
Петрівської ТГСьогодення вимагає від сучасних громадян уміння швидко і чітко
орієнтуватися в комп’ютеризованому світі. Цього вимагають розвиток
комп’ютерних технологій, Інтернет-послуг, процес діджиталізаії, а
каталізатором стали умови карантину, спричиненого короновірусною
інфекцією.
Процеси діджиталізації усіх сфер нашого життя впевненими кроками
рухаються вперед. Вони характеризується трансформацією, впровадженням
цифрових технологій з метою оптимізації та автоматизації бізнес-процесів,
покращення комунікаційних зв'язків та підвищення ефективності
господарської діяльності. Не оминули ці процеси і діяльність органів
самоврядування різного рівня.
Хочу зупинитися саме на організації самоврядування в онлайні нашого
парламенту дітей. Учнівське самоврядування може змінити ставлення дітей
до своєї громадської позиції; дати впевненість в тому, що кожен може
впливати на прийняття рішень; сприяти становленню лідерських здібностей
та активної світоглядної та громадської позиції. Щоб зміни стали реальністю,
треба знайти нові підходи та ідеї в організації учнівського самоврядування.
Один з напрямів змін – це перехід в онлайн режим і не тільки із-за
карантинних обмежень у спілкуванні, а із-за того, що молоде покоління
більшу частину свого часу проводить саме в онлайні.
З метою об’єднання представників парламенту дітей Петрівської ТГ в
онлайні була створена група в соціальній мережі Фейсбук. Ця група стала
платформою для проведення челенджів, флешмобів, конкурсів; платформою
для спілкування, обміну досвідом роботи шкільних парламентів дітей таплатформою для висвітлення діяльності ОУС згідно плану роботи
парламенту дітей.
Найвдалішими проектами, реалізованими у даній групі стали конкурс
«Лідер року», челендж «Запали свічку» до Дня Небесної Сотні, конкурс
«Маска своїми руками», флешмоб «Дякуємо медичним працівникам»,
інформаційно-просвітницькі акції «Чисте довкілля – здорове життя» та
«Перші паростки життя», марафон «День місцевого самоврядування в дії» та
фестиваль дитячих громадських організацій.
Проведення таких заходів приваблює нових членів групи, зокрема
дорослих: вчителів, батьків учнів, представників місцевого самоврядування,
небайдужих мешканців громади. Так за останній місяць кількість учасників
збільшилася на 4,3%, а активність зростає відповідно у дні проведення
заходів.
Також наша група є зв’язуючим містком між Кіровоградським ОПД та
безпосередніми «реалізаторами» рішень сесій ОПД – шкільними ОУС. У
групу перепощуються повідомлення голів комісій ОПД, цікаві та корисні
посилання, які стосуються діяльності парламенту дітей або надають
можливість отримати нові знання та досвід, проявити свої уміння та
здібності.
Ще однією платформою онлайн роботи парламенту дітей є ZOOM. У
форматі відеоконференцій проходять сесії парламенту дітей, обговорюються
нагальні питання з лідерським активом, конкурс-захист проектів з
благоустрою «Школа та село – наш дім, ми господарі в нім» та ін. ще одним
позитивним моментом цієї платформи є можливість більшій кількості дітей
долучитися до обласних та Всеукраїнських заходів. Зокрема, ми мали
можливість стати учасниками зустрічі - тренінгу „Насильству немає
виправдання”, організованого Кіровоградським обласним центром дитячої та
юнацької творчості; інтелектуальної грі "Що? Де? Коли?" до 75-річчя ООН,
організованої в рамках Програми розвитку ООН в Україні та The GAME;
конференції Всеукраїнської ради старшокласників; відеоконференції зобміну досвідом роботи між Кіровоградським обласним парламентом дітей
та Рівненським міським парламентом дітей та ін.
Також онлайн формат передбачає створення груп для спілкування та
оперативного обміну інформацією у Viber та Messenger. Безпосереднє
спілкування між членами парламенту дітей використовують популярну серед
молоді соціальну мережу Instagram. А для демонстрації відео
використовуються особисті канали членів парламенту дітей в YouTube.
На жаль, ще не все так добре в онлайн організації самоврядування
парламенту дітей Петрівської ТГ. Ще не освоєні такі платформи як TikTok
та Telegram. Окремі населені пункти громади ще не мають якісного та
швидкісного Інтернет-покриття, що спричиняє дуже велику незручності.
Тож нам є ще куди рухатися, освоювати нові платформи, розширювати
сфери впливу, виходити на якісно новий рівень самоврядування в онлайн
режимі. Та добре знаємо, що назад дороги не буде!
Наталія Дементьєва,
координатор парламенту дітей
Петрівської ТГ
Сьогодення вимагає від сучасних громадян уміння швидко і чітко
орієнтуватися в комп’ютеризованому світі. Цього вимагають розвиток
комп’ютерних технологій, Інтернет-послуг, процес діджиталізаії, а
каталізатором стали умови карантину, спричиненого короновірусною
інфекцією.
Процеси діджиталізації усіх сфер нашого життя впевненими кроками
рухаються вперед. Вони характеризується трансформацією, впровадженням
цифрових технологій з метою оптимізації та автоматизації бізнес-процесів,
покращення комунікаційних зв'язків та підвищення ефективності
господарської діяльності. Не оминули ці процеси і діяльність органів
самоврядування різного рівня.
Хочу зупинитися саме на організації самоврядування в онлайні нашого
парламенту дітей. Учнівське самоврядування може змінити ставлення дітей
до своєї громадської позиції; дати впевненість в тому, що кожен може
впливати на прийняття рішень; сприяти становленню лідерських здібностей
та активної світоглядної та громадської позиції. Щоб зміни стали реальністю,
треба знайти нові підходи та ідеї в організації учнівського самоврядування.
Один з напрямів змін – це перехід в онлайн режим і не тільки із-за
карантинних обмежень у спілкуванні, а із-за того, що молоде покоління
більшу частину свого часу проводить саме в онлайні.
З метою об’єднання представників парламенту дітей Петрівської ТГ в
онлайні була створена група в соціальній мережі Фейсбук. Ця група стала
платформою для проведення челенджів, флешмобів, конкурсів; платформою
для спілкування, обміну досвідом роботи шкільних парламентів дітей та
платформою для висвітлення діяльності ОУС згідно плану роботи
парламенту дітей.
Найвдалішими проектами, реалізованими у даній групі стали конкурс
«Лідер року», челендж «Запали свічку» до Дня Небесної Сотні, конкурс
«Маска своїми руками», флешмоб «Дякуємо медичним працівникам»,
інформаційно-просвітницькі акції «Чисте довкілля – здорове життя» та
«Перші паростки життя», марафон «День місцевого самоврядування в дії» та
фестиваль дитячих громадських організацій.
Проведення таких заходів приваблює нових членів групи, зокрема
дорослих: вчителів, батьків учнів, представників місцевого самоврядування,
небайдужих мешканців громади. Так за останній місяць кількість учасників
збільшилася на 4,3%, а активність зростає відповідно у дні проведення
заходів.
Також наша група є зв’язуючим містком між Кіровоградським ОПД та
безпосередніми «реалізаторами» рішень сесій ОПД – шкільними ОУС. У
групу перепощуються повідомлення голів комісій ОПД, цікаві та корисні
посилання, які стосуються діяльності парламенту дітей або надають
можливість отримати нові знання та досвід, проявити свої уміння та
здібності.
Ще однією платформою онлайн роботи парламенту дітей є ZOOM. У
форматі відеоконференцій проходять сесії парламенту дітей, обговорюються
нагальні питання з лідерським активом, конкурс-захист проектів з
благоустрою «Школа та село – наш дім, ми господарі в нім» та ін. ще одним
позитивним моментом цієї платформи є можливість більшій кількості дітей
долучитися до обласних та Всеукраїнських заходів. Зокрема, ми мали
можливість стати учасниками зустрічі - тренінгу „Насильству немає
виправдання”, організованого Кіровоградським обласним центром дитячої та
юнацької творчості; інтелектуальної грі "Що? Де? Коли?" до 75-річчя ООН,
організованої в рамках Програми розвитку ООН в Україні та The GAME;
конференції Всеукраїнської ради старшокласників; відеоконференції з
обміну досвідом роботи між Кіровоградським обласним парламентом дітей
та Рівненським міським парламентом дітей та ін.
Також онлайн формат передбачає створення груп для спілкування та
оперативного обміну інформацією у Viber та Messenger. Безпосереднє
спілкування між членами парламенту дітей використовують популярну серед
молоді соціальну мережу Instagram. А для демонстрації відео
використовуються особисті канали членів парламенту дітей в YouTube.
На жаль, ще не все так добре в онлайн організації самоврядування
парламенту дітей Петрівської ТГ. Ще не освоєні такі платформи як TikTok
та Telegram. Окремі населені пункти громади ще не мають якісного та
швидкісного Інтернет-покриття, що спричиняє дуже велику незручності.
Тож нам є ще куди рухатися, освоювати нові платформи, розширювати
сфери впливу, виходити на якісно новий рівень самоврядування в онлайн
режимі. Та добре знаємо, що назад дороги не буде!
Цитата з Гість від 16 Лютого, 2021, 4:57 pmКомпьютерна грамотність - це виклик не тільки для дітей, а й для дорослих.
Компьютерна грамотність - це виклик не тільки для дітей, а й для дорослих.
Цитата з Гість від 17 Лютого, 2021, 12:43 pmМолодці! Молодь тільки вперед!
Вихованці гуртка "Євроклуб "Діалог"
КЗ"ЦДЮТ" Долинської міської ради"
Молодці! Молодь тільки вперед!
Вихованці гуртка "Євроклуб "Діалог"
КЗ"ЦДЮТ" Долинської міської ради"
Цитата з Natalkas.g від 17 Лютого, 2021, 2:20 pmМи, педагоги, також вчимося. Вчимося постійно. І сьогоднішні виклики (хочеш - не хочеш) змушують пристосовуватися. Це як певний стан стресу, після якого відбувається розвиток. Бажаю усім нам бути зараз саме на етапі розквіту та розвитку.
Новомиргородський МПД.
Ми, педагоги, також вчимося. Вчимося постійно. І сьогоднішні виклики (хочеш - не хочеш) змушують пристосовуватися. Це як певний стан стресу, після якого відбувається розвиток. Бажаю усім нам бути зараз саме на етапі розквіту та розвитку.
Новомиргородський МПД.
Цитата з Гість від 17 Лютого, 2021, 2:45 pmПоступ у напрямку демократичних змін в освіті неможливий без розвитку учнівського самоврядування, без активнішого залучення учнів до впровадження реформ, саме тому працюємо разом для сьогодення і на майбутнє, хоча офлайн-комунікація набагато результативніша, чим онлайн.
Поступ у напрямку демократичних змін в освіті неможливий без розвитку учнівського самоврядування, без активнішого залучення учнів до впровадження реформ, саме тому працюємо разом для сьогодення і на майбутнє, хоча офлайн-комунікація набагато результативніша, чим онлайн.
Цитата з Гість від 17 Лютого, 2021, 2:48 pmЦитувати Гість від 17 Лютого, 2021, 2:45 pmПоступ у напрямку демократичних змін в освіті неможливий без розвитку учнівського самоврядування, без активнішого залучення учнів до впровадження реформ, саме тому працюємо разом для сьогодення і на майбутнє, хоча офлайн-комунікація набагато результативніша, чим онлайн. (Балахівська ЗШ)
Цитувати Гість від 17 Лютого, 2021, 2:45 pmПоступ у напрямку демократичних змін в освіті неможливий без розвитку учнівського самоврядування, без активнішого залучення учнів до впровадження реформ, саме тому працюємо разом для сьогодення і на майбутнє, хоча офлайн-комунікація набагато результативніша, чим онлайн. (Балахівська ЗШ)