Дистанційні форми роботи органів дитячого самоврядування
Цитувати Гість від 15 Лютого, 2022, 1:56 pmПарламент дітей Долинської ТГ
Тема: Дистанційні форми роботи органів дитячого самоврядування. З досвіду роботи
Учнівське самоврядування уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором. Загалом дитяче самоврядування є незамінним помічником педагогів.
Робота дитячого самоврядування починається з вибору його членів. Кандидатури детально вивчають, підбирають тих, хто користується в учнів авторитетом, вимогливий до себе й до інших, принциповий в оцінці поведінки своєї і товаришів.Члени дитячого парламенту повинні усвідомити, що вони не мають особливих прав і привілеїв, на них покладено додаткові обов'язки і, отже, їм виявлено довіру. Хоч би які функції виконував активіст, його треба навчити самостійно мислити, аналізувати й оцінювати конкретну ситуацію з громадянських позицій, приймати розумне рішення. Тому під час обговорення конкретних питань допускаються дискусії, прислухаються до пропозицій активістів, довіряють членам самоврядування втілювати в життя не тільки свої поради, а й пропозиції активу.
Вищим органом учнівського самоврядування є загальні збори його членів або учнівська конференція. Виконавчий орган підзвітний загальним зборам. Учнівські збори бажано проводити не менше трьох разів на рік (у листопаді визначаються завдання на перший міжсесійний період, у лютому на наступний і у травні підсумковий.В основному виділяють дві важливі функції дитячого самоврядування: :
- Забезпечення злагодженої роботи всіх дітей у закладі, оптимальне рішення повсякденних завдань з урахуванням інтересів дітей, щоб кожному було комфортно і залежало б це від нього.
- Підготовка учнів до участі у майбутньому управлінні державними і громадськими справами, оволодіння знаннями, вміннями і навичками управлінської діяльності.
Адже навчити правильно керувати набагато важче, ніж робити щось самому. В сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства молода людина має володіти не стільки знаннями, скільки методами пошуку інформації, а головне - вміннями і якостями, що допоможуть їй виживати і успішно діяти на благо собі і всього суспільства. І все це набувається за участі дитячого самоврядування. Виконавчий орган дитячого самоврядування (профільні комісії,парламенти дітей певних ТГ тощо) звітується про виконану роботу.
Парламент дітей Долинської ТГ
Тема: Дистанційні форми роботи органів дитячого самоврядування. З досвіду роботи
Учнівське самоврядування уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором. Загалом дитяче самоврядування є незамінним помічником педагогів.
Робота дитячого самоврядування починається з вибору його членів. Кандидатури детально вивчають, підбирають тих, хто користується в учнів авторитетом, вимогливий до себе й до інших, принциповий в оцінці поведінки своєї і товаришів.Члени дитячого парламенту повинні усвідомити, що вони не мають особливих прав і привілеїв, на них покладено додаткові обов'язки і, отже, їм виявлено довіру. Хоч би які функції виконував активіст, його треба навчити самостійно мислити, аналізувати й оцінювати конкретну ситуацію з громадянських позицій, приймати розумне рішення. Тому під час обговорення конкретних питань допускаються дискусії, прислухаються до пропозицій активістів, довіряють членам самоврядування втілювати в життя не тільки свої поради, а й пропозиції активу.
Вищим органом учнівського самоврядування є загальні збори його членів або учнівська конференція. Виконавчий орган підзвітний загальним зборам. Учнівські збори бажано проводити не менше трьох разів на рік (у листопаді визначаються завдання на перший міжсесійний період, у лютому на наступний і у травні підсумковий.В основному виділяють дві важливі функції дитячого самоврядування: :
- Забезпечення злагодженої роботи всіх дітей у закладі, оптимальне рішення повсякденних завдань з урахуванням інтересів дітей, щоб кожному було комфортно і залежало б це від нього.
- Підготовка учнів до участі у майбутньому управлінні державними і громадськими справами, оволодіння знаннями, вміннями і навичками управлінської діяльності.
Адже навчити правильно керувати набагато важче, ніж робити щось самому. В сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства молода людина має володіти не стільки знаннями, скільки методами пошуку інформації, а головне - вміннями і якостями, що допоможуть їй виживати і успішно діяти на благо собі і всього суспільства. І все це набувається за участі дитячого самоврядування. Виконавчий орган дитячого самоврядування (профільні комісії,парламенти дітей певних ТГ тощо) звітується про виконану роботу.