Конференція

Парламент дітей Долинської ТГ

Цитату

Парламент дітей Долинської ТГ
Голова комісії екології, спорту та здорового способу життя

Кіровоградського обласного Парламенту дітей
Ярмошенко Анастасія

Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, вже другий став
неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників

освітнього процесу – освітян.

Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та
швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку
дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.

І хоча дистанційне навчання не є заміною очного та ніколи не планувалось
на довгострокову перспективу, воно стало ефективним інструментом не

тільки під час карантину.

Свою роботу з впровадження дистанційної освіти парламент дітей
Долинської ТГ розпочинають на початку навчального року з розроблення
плану роботи з організації дистанційної форми роботи. В період
«дистанційки» виконання проєкту рішення КОПД чи нашого парламенту,
ніхто невідміняв ! Відповідно до рішення сесії (КОПД,ПДТГ ) постійно
надсилаюсь нам інформацію на строрінку ПДТГ що є більш ефективнішим
зв’язком ніж би вони це привозили раз у пів року на сесію.. Технологію
дистанційного навчання в умовах карантину активно використовують 100%
парламентарів . Майже всі депутати КОПД охоплені дистанційним
навчанням . Ми вже опанували такі вали різноманітні освітні платформи:, ,
Viber, , Zoom, , YouTube. Під час дистанційної форми парламент
впроваджуює всі методи та прийоми, які притаманні очноній зустрічі такі як
групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу, живе

спілкування тощо.

Під час дистанційного навчання відбуваються онлайн-зустрічі складу
парламенту КОПД,. Додатково кожен із нас , залежно від засобів зв’язку,
відповідно до своїх потреб і маючи відповідні гаджети , використовує ті чі
інші онлайн-інструменти, які йому зручні. Ми найчастіше проводимо їх в

платформі- Zoom та додатку Google Meet. Перевагами цих платформ є
доступ до демонстрації екрану один одного, завдяки відео і аудіо зв’язку
парламентарі спілкуються між собою. Під час роботи парламенту надаються
практичні поради по налагодженню комунікацій із здобувачами освіти;
надається алгоритм налаштування пошти на Gmail та Google акаунті;
розглядається механізм створення онлайн чату:, Telegram, Teams, Viber;

організації групового спілкування у Facebook.

Для спілкування створені спільноти на Viber, Facebook, Messenger.
Наприклад,Viber – дистанційний герой української освітньої системи і
безпосередньо нашого . Виявилося, що це один із найпоширеніших засобів
зв’язку, який можна використовувати для дистанційних зустрічей та
спілкування. Ще одим засобом зв’язку став Меssenger – листування, в якому
ми переписувалися та відправляли завдання чі роботу парламенту.
Ми для нашого парламенту відкрили в дитаніційній формі які програми для
створення таблиць, графіки, , інтелект-карт, навчальних фільмів, ,
мультимедійних презентацій та інтерактивних плакатів на всіх навчальних
предметах використовують загальне програмне забезпечення візуалізації:
MindMap, Google таблиці, Screencast-o-matic, iSpring Suite, , Canva,
Jigsawplanet, Word It Out, ThingLink Jamboard, тощо.

З метою покращення емоційного стану та популяризації здорового способу
життя, особливо в умовах поширення COVID-19, відбувся онлайн-марафон
«Будьмо здорові!». Щодня ми отримували індивідуальні челенджі (виклики),
на тему здорового способу життя, які допомагали «прокачати» здоров’я та
провести вільний час із користю. Завдання відповідали 5 темам: раціональне
харчування, фізична активність, репродуктивне здоров’я, психічне здоров’я

та профілактика COVID-19.

Використовувала в роботі, і під час дистанційної роботи

віртуальні дошки. Для мене найзручнішими є «Padlet» та «Linoit». Програма

відіграє

роль «робочого столу», «конспекту» для конкретної теми ,заходу. Можна

також надавати

доступ до стіни де під час онлайн-зустрічі ми виконували певні завдання,
давали письмову відповідь, яку бачитиме і решта учасників.

Дистанційне навчання – це складно, особливо коли падає як сніг на голову
непідготовленим вчителям, учням та батькам. Але сьогодні все інакше: ми

вже готові до цього виклику!